یوم الله نهم دی؛ پیوند مردم و ولایت برای خاموش کردن فتنه های داخلی و خارجی
کد خبر: 3776751
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

یوم الله نهم دی؛ پیوند مردم و ولایت برای خاموش کردن فتنه های داخلی و خارجی

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ۹ دی را از یوم الله‌های تاریخ حماسه‌های ماندگار دانست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.

یوم الله نهم دی؛ پیوند مردم و ولایت برای خاموش کردن فتنه های داخلی و خارجی

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، سالگرد حماسه ماندگار و الهام بخش 9 دی را گرامی داشت و اظهار کرد: این حماسه بزرگ عرصه نمایش اقتدار، بصیرت، ولایتمداری و هوشمندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن و دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی است.

وی با بیان اینکه ملت رشید ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است، افزود: به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مؤمن و سلحشور ایران اسلامی با توجهات خاص ولی زمان و تحت هدایت های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند.

پاکاری نهم دی ماه سال 88 را برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران دانست و اظهار کرد: 9 دی پیام ولایتمداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی 9 دی سال 88 نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدای والامقام و امام شهیدان لحظه ای و یا متوقف کند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است، افزود: این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده و جهانیان را تسلیم اراده خود ساخته و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورده است.

وی 9 دی را از یوم الله‌های تاریخ حماسه های ماندگار دانست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند و گفت: ملت عزیز ایران اسلامی و مردم همیشه آگاه و هوشیار استان گیلان نیز ولایتمداری و پشتیبانی از ارزش های انقلاب اسلامی را یک روز زودتر به منصه ظهور گذاشتند و در 8 دی ماه 88 با آرمان های امام راحل، شهیدان عزیز و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بیعتی مجدد کردند.

پاکاری اظهار کرد: باید بدانیم که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و ما نیز باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم.

انتهای پیام

captcha